torsdag 1 december 2011

Vackra Smycken ..

Idag började jag dagen med att gå på frukost möte med Kvinnor i Karlskoga, de har varit inne i butiken många gånger och bjudit med mig. Men det har alltid krockat med något.. Men idag gjorde det inte det, lite pirrigt var det allt. Med alla duktiga kvinnor som hållit på mycket längre än jag.. Men det var jätte mysigt och vi fick lyssna på föreläsning från pwc om aktiebolag osv. Jag som är som en svamp frågade ut ena tjejen efteråt, haha. Men det gäller att ta tillvara på tillfällena.. Och jag fick otroligt mycket bra svar och respons..
Insåg i morse att jag vill lära mig mer om aktiebolag och ekonomi överlag. Nu sköter jag mycket själv men har en bra revisor så allt blir 100% rätt och under tiden lär jag mig.

När jag kom till butiken hade det kommit fantastiska smycken från Bud To Rose by DIDDI.. Så jag tar och lägger ut dem nu på webb butiken så kan ni enkelt kika på dem där och är det så att du vill beställa kan du göra det tryggt och enkelt.. Ni får då hem paketet fint inslaget..

Ha en bra dag i rusket !

En av mina favoriter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar